Subject: LC2349 kooskõlastamine
From: "Maaten, Kaupo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 16:54:50 +0200

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks projekti LC2349 Tankla kinnistu liitumine
elektrivõrguga Rassi küla Türi vald Järva maakond.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kaupo Maaten

Vanemprojekteerija Viljandis

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob. +372 512 7053

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.